tedgustaf.com

Älskar du utmaningar?
Är du vår blivande customer success manager?

Om dig

Hos oss kommer du trivas om du: uppskattar en utmaning, tycker om att lyssna men också kan ta plats, är prestigelös och ödmjuk, tycker om ansvar, kan skapa din egen roll, prioriterar gruppen framför jaget, kan stå för dina åsikter och respektera andras, kan känna stolthet för utfört arbete, kan lägga energi på att ta del av team-kulturen, alltid är av åsikten att det finns mer att lära.

Vi ser gärna att du: bjuder på dig själv, har nära till skratt, är en lagspelare som inte måste ha instruktioner och är redo att hjälpa andra, uttrycker dig pedagogiskt, är tålmodig och ser det långsiktiga målet, arbetar på ett logiskt och analytiskt sätt, inte drar förhastade slutsatser, snabbt kommer till poängen, löser problem samtidigt som du har en vilja att förbättra processer, kan ge och ta konstruktiv feedback och inte tar saker personligt, uppskattar ordning men kan finna dig i röran på väg dit, är positiv och flexibel, är orädd för kontakt med nya människor och att prata inför grupp.

Om rollen Customer Success Manager

Vi ser gärna att rollen tillsätts så snart som möjligt, då vi har många spännande projekt på gång! Hos oss arbetar du under vanliga kontorstider, men med frihet under ansvar. Vi vet att livet ser olika ut för oss alla och är öppna för att anpassa tid för arbete med privatliv. För att kunna arbeta väl i team, är ambitionen att vara på plats till allra största del, men även ute hos kund när så främjar verksamheten.

För att kunna komma igång snabbt och för att du ska kunna känna dig bekväm, vill vi att du ska ha arbetat med något CMS, webb och digitala projekt under minst tre år. Vi vill att du har svenska som modersmål, är flytande i engelska och kan uttrycka dig väl i både tal och skrift. Vi ser det som självklart att du har en eftergymnasial utbildning, att du har erfarenhet av projektledning och innehar en pedagogisk förmåga. Det är även viktigt att du har erfarenhet av att driva och leda ett arbete i en grupp men även är bekväm med att arbeta självständigt. Ett proaktivt arbetssätt är det normala för dig.

Det är meriterande om du:

  • arbetat som projektledare
  • och-eller webbredaktör,
  • haft någon form av supportroll,
  • arbetat med serviceyrke och-eller kommunikation,
  • haft en professionell roll inom sociala media,
  • drivit egen blogg,
  • älskar att skriva,
  • haft direkt kundkontakt,
  • har erfarenhet av att utbilda,
  • har intresse av programmering och-eller programmeringsteknik,
  • har insikt i analys och UX,
  • kanske till och med pratar tyska

Du skapar din roll och ditt arbete, ramarna sätts av dig tillsammans med oss för att låta dig utvecklas och få utrymme för nytänkande, i projekt med andra och självständigt. Vår ambition är att varje medarbetare ska ha ett eget projekt inom sitt fokusområde, där utkomsten bör gynna affärsverksamheten samtidigt som den personliga utvecklingen får ta ledning.

Vi hoppas att du ser vikten av att arbeta kundfokuserat, alltid med förstklassig service i åtanke.

Känner du dig nyfiken? Kontakta oss idag och ta ett första steg i en ny riktning.

Nyfiken?

Ta första steget och hör av dig till oss

Spännande! Vi kommer att återkomma till dig så snabbt det bara går.

Mer om oss och lediga jobb

Nyfiken?

Ta första steget och hör av dig till oss

Spännande! Vi kommer att återkomma till dig så snabbt det bara går.